100% GOEDE KWALITEIT GOEDE SERVICE EN GARANTIE (sitebeheer)

Hier kunnen gebruikers hasj te koop aanbieden, en foto's van verkoop is verplicht!

Moderator: Machetta

Topic Author
Machetta
Beheerder

100% GOEDE KWALITEIT GOEDE SERVICE EN GARANTIE (sitebeheer)

Bericht door Machetta » 03 feb 2019 14:29

Beste forumleden, 

Wekelijks ben ik bezig met het zoeken van de mooiste en exclusiefste soortjes voor jullie. Verschillende haze soorten kush soorten en witsoortjes en hasj soorten. Om daarvan op de hoogte te blijven houd de Mchat in de gaten. Ook zal ik dagenlijks actief zijn in mijn topics met foto’s, prijzen en verdere informatie. 

Ik voorzie jullie graag van jullie wensen mocht je echt iets speciaals zoeken hoor ik het graag.

AFHALEN
: Zal u zeker schelen in de prijs het zal altijd een stuk voordeliger uitkomen voor u. Afhalen gebeurt rond verschillende locaties in België en Nederland deze zijn bespreekbaar ik zal namelijk kijken welk afhaalpunt voor u het dichtbijzijnds is. Meer informatie zult u krijgen na bestelling. Alles is bespreekbaar mocht u graag alles even nawegen of checken, een jointje roken, kan dit altijd! DOE DIT OOK ZEKER ALS JE VOOR DE EERSTE KEER BIJ IEMAND BESTELD!!

LEVEREN
: Als je het graag thuis bezorgd wil hebben gaat dat als volgt, minimale afname is 50 gram. U kunt vragen om foto’s van de geïnteresseerde soortjes. Prijzen kunnen bespreekbaar zijn bij grotere afnames hoe meer je afneemt hoe voordeliger je zal uit komen. Verder is het wel altijd zo netjes om een foto van het geld te sturen als bewijs. Ik voorzie u graag zo goed mogelijk. De chauffeur zal in BE-platen bij u verschijnen. Probeer voor een zo snel mogelijke levering altijd minimaal 1 dag van te voren te bestellen. De leveringstijden zullen altijd zo nauwkeurig mogelijk worden aangegeven. Houd aub wel rekening mee met druk verkeer op de weg en vetraging wat soms kan voorkomen.

Verder wil ik jullie informeren over de nieuwe prijzen en soortjes met extra informatie erbij over de smaken. 

WILT U BESTELLEN ZOWEL AFHALEN ALS LEVEREN STUURT U MIJ GERUST EEN WICKR ME BERICHTJE DAN BESPREKEN WE HET
WICKR ME : machetta

Plaats reactie